23 Eylül 2014 Salı

eczanemizde.com.tr alışverişim

                     

Alışverişlerimi yayınlamayı seviyorum,çünkü bende bir siteden alışveriş yapmadan sizler gibi  google soruyorum.Firma güvenilir mi,alışveriş yapan varmı?Orjinal ürün satıyorlar mı, paketlemeleri nasıl vs...vs...? 
Sonuçta kredi kartımla alışveriş yapıyorum ve bilgilerimi gireceğim sitenin güvenilir olduğunu bilmem içimi rahatlatıyor.
eczanemizde.com.tr den ilk alışverişimi Ağustos ayı sonunda yapmış bulunmaktayım ,sipariş verdim ertesi gün ulaşması  sevindiriciydi.Paketleme  konusunda başarılılar bence sıkı sıkı paketlenmişti,akma kokma hiçbirşey yoktu. 2 ürün sipariş ettim yanında cosmed in seyehat boyu şampuanınıda promosyon olarak eklemişler görünce çook sevindim.Tatile gidersem yanıma muhakkak alırım.Otellerde verilen şampuanlar çok fazla sabun içerikli olduğundan havuz suyuna ve deniz suyuna  maruz kalan saçları iyice sertleştiriyor.

Cosmed Yüz yıkama jelini daha önce kuzenim kullandı memnun kaldı.Fiyatını uygun bulunca hemen aldım,iyiki almışım sabahları ve akşamları kullanıyorum.Cildimde herhangi kuruma soyulma dökülme olmadı.Tertemizde yapıyor.Yüz yıkama jeline ihtiyacı olan varsa kaçırmasın derim.

Sezon  sonu alışverişlerini seviyorum, hem hesaplı hemde ciddi indirimli alıyorsunuz.Vichy Capital Soleil i %40 indirimle aldım.Aşırı beyaz ve hassas cildime güneş sonrası ancak onu kullanabiliyorum.

Sizler aldıklarımı kullandınız mı daha önce ,fikirleriniz benim için önemli,yorumlarınızı bekliyorum :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder