28 Ocak 2015 Çarşamba

Bebak Acıbadem Makyaj Temizleme Sütü


Makyaj yapmak meziyet gerektiriyor birde temizleme kısmı varki, eğer elinizdeki ürün işe yaramıyorsa cildinizin vay haline diyorum :)) Uzmanlar makyajla uyunmaması gerektiğini ekranlardan bas bas söylüyorlar.Yukarıda gördüğünüz ürün fiyat olarak minimum ama fayda ve işlevi  açısından maximum diyebilirim.Kokusu için tekrardan alabilirim,tüm cilt tiplerine uygun olması,cildi temizlemesi,yumuşatması,beslemesi,cildi asla kurutmuyor,canlılık parlaklık veriyor.Büyük boyunu watsons tan 9 TL ye almıştım.Bebak acı badem sütünü ben tavsiye ederim kullanan birisi olarak, peki ya sizler önerirmisiniz?

2 yorum:

  1. Severek kullanıyorum. Üzerinde birde bioderma h2o mu geçince oh mis =)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, güzel sitenizi buldum ve çok sevdim. Sizi takibe aldım hem GFC hem de G+. Bana da beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil