27 Şubat 2015 Cuma

bulsakalsak.com'dan alışveriş yaptım

 Tamda parfüm arayışına girmişken sevgili Canan'ın blogunda bulsakalsak.com'u gördüm.Siteyi incelediğimde parfüm fiyatları makul geldi. Uzun zamandır almayı düşündüğüm İxora Whisper parfümü ve doğal gül suyunu sipariş ettim.Ertesi gün elime hızlı bir şekilde süpriz hediyesi ile ulaştı.Fantasy serisinden el ve vucüt kremi koymuşlar. Tam çanta boyu bu krem.

                                                          

Whisper'i İxora şubelerinde koklamıştım çok hoşuma gitmişti.Almak bugüne kısmetmiş.Fiyatı sitede baya indirimde 39 liradan 29 liraya ye düşmüş. 50 ml lik cam şişede.Çiçeksi ve meyvemsi kokusu var.Bergamut amber yasemin ve gardenya kokuları üst seviyede kokuyor.
                 
Gül suyunu da genelde tonik olarak kullanıyorum.Cilde faydaları say say bitmez, cildi parlaklaştırıyor , cilt lekelerine, kırışıklıklara ,sivilcilere , gözaltı morluklarına iyi geldiğini biliyorum.Ürün  300 mllik ambalajda 10.90 dan 7.90 a düşmüş. Ben alışverişim den çok memnun kaldım.Sizler nasıl buldunuz alışverişimi :)
Bekliyorum yorumlarınızı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder