4 Eylül 2015 Cuma

sanakapakolsun.com ile telefonunuzda tarzı yakalayın !


Telefonlarımız tarzımızı yansıttığı gibi telefon kapağımızın özgün olmasıda kişiyi yansıtır dışarıya karşı.Bende özgün kapak tasarım furyasına katıldım ve sanakapakolsun.com dan sipariş verdim. Ertesi günde siparişim geldi.Sipariş vermek çok kolay , Kendin Tasarla  bölümüne tıkladım. Telefon markamı , modelini  ve belirlemek istediğim rengi işaretliyerek fotoğraf yükleme kısmına geldim. İsterseniz yazıda yazabilirsiniz ama ben yazmadım. Sadece kedim boncukla olan fotoğrafımızı yükledim. Siparişi tamamla dedim. Bu kadar hızlı geleceğini tahmin etmiyordum.24 saat içerisinde siparişim sapasağlam ulaştı. Kılıfın kalitesi gerçekten görülmeye değer çok kaliteli aldıkları parayı kesinlikle hak ediyorlar. Şuan sitede 2 e 3 adet kapak alımında ciddi indirim var, ihtiyacınız var ise mutlaka göz atın.Siparişimi paylaşıyorum sizinle , bakalım beğenecekmisiniz :)


3 yorum:

  1. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Selammmm :) Nasılsınn, blogunu takibe aldım öpüyorum :))

    YanıtlaSil