21 Eylül 2016 Çarşamba

LİTTLEBUTTERFLYHAPPYHOURS ETKİNLİĞİ GANİ BABA OCAKBAŞI


Sevgili Sena'dan etkinlik davetini aldığımda çok heyecanlandım. Sena'nın güzel işlere imzasını atacağından hiç kuşkum yoktu. ve nihayetinde de öyle oldu. Biz dört eylül deki etkinliği beklerken, bize sürpriz yapıp üç eylül'de çok şık bir restoranda yemeğe davetli olduğumuzu söyledi.

 Gaziosmanpaşa Filistin caddesinde Merhum Şevket Evliyagil'in sahibi olduğu güzel villa Gani Baba Ocak başı olmuş. Sevgi, Canan ve ben ocak başına biraz erken iştirak ettik. Kapıda bizi güler yüzü ile işletme müdürü Selim bey karşıladı. Diğer arkadaşlarımız da gelince selim bey bize üç kattan oluşan Gani baba ocak başını gezdirdi. Ne kadar yaşanılası bir yer dedim içimden. mekan olarak aydınlık ferah ön ve arka olmak üzere iki tane bahçesi var. şarap koleksiyonu görmeye değer. duvarda ki tablolar bir harika ve anı için resim çektirmek isteyenlere köşeler yapmışlar.  Ocak başında da oturup yemek yiyebiliyorsunuz. Mekan yakın bir zamanda Ankara Sosyetesinin de katılımıyla büyük bir açılış yapmış. Dergiyi kurcaladım da kimler yok ki.. böylece bizde Ankara Sosyetesine adım atmış olduk :)))...













Adana'dan özel olarak getirmiş oldukları Kebap ustası Resul bey çok sempatik biri. bize kendi elleriyle hazırlamış olduğu mezeleri, salataları kebap ve tatlıları takdim ederken çok samimi bir şekilde yemeklerin içeriklerini ve hazırlama şekillerini anlattı. yorulmadan sorularımızı cevaplama nezaketinde bulundu. Mezelere bayıldım. Baktım kaptırdım gidiyorum, dedim bi dur daha ooo sırada bir sürü denemem gereken lezzet var.


Selim bey sektörde epey yol almış biri, bütün gün yanımızdan ayrılmadı. bu arada sosyal medyayı yakından takip etmesi ve tüm yayın organlarını bilmesi bende hayranlık uyandırdı. her gelen ikramda görüşlerimizi dinledi. Bir ara kendimi Vedat Milör gibi hissettim. Üstelik bize kendi özel şaraplarından birini tattırdı.

 
 



Biz neşeli bir şekilde sohbetlerimizi ederken közde pişmiş kahvelerimiz geldi. Bu arada mekanın ne kadar kalabalık olduğunu fark ettim. Canan Selim Bey'den menüyü rica ettiğinde şaşkınlığımız ikiye katlandı. Ankara'nın en lüks yerinde yemek yiyorduk ve fiyatlar inanılmaz düşüktü.  Gerçekten samimiyetleri beni çok mutlu etti. Ömrüm boyunca yaşadığım bu atmosferi unutacağımı sanmıyorum. Bu işletmenin sahibi olan Gani Bey'e bende gani gani teşekkürlerimi borç bilirim...Herkesin bu güzelleri tatmasını ve yaşamasını dilerim.

1 yorum: