26 Temmuz 2019 Cuma

GÖZLÜKLERİM ARTIK YURTDIŞINDAN...

Selamlar hepinize,

Uzun zamandır gözlük kullanan biriyim. Genellikle gözlük seçimlerim yarı çerçevesiz veya siyah tonlarından oluşan çerçeveler kullanmaktı. Dışarı çıkıp insanların arasına karıştığımda gözlük çerçeveleri dikkatimi çekerdi. Renkli renkli, ilginç tasarımlı gözlükler, kıyafetlerine göre gözlük takan insanlar görürdüm. nereden aldıklarını sormaya cesaret edemezdim. Sonra İnternet'ten bir site keşfettim. https://www.voogueme.com/ bayıldım.. o kadar çok seçenek içinde kayboldum desem yeridir. Ayrıca siteye yüz resminizi yüklüyorsunuz ve size hangi gözlüğün yakışacağını görme imkanınız oluyor. ne güzel dimi. birde bütün ürünlerini gruplanmışlar. Rengine, yapısına, malzemesine, yüz yapısına göre arama yapabiliyorsunuz.





Dediğim gibi hep klasik gözlük kullanan biri olarak biraz sınırlarımı zorladım ve gerçekten çok şık bir gözlük seçtim. ürün elime çok kısa bir zamanda ulaştı. o kadar güzel bir hediye paketi yapmışlar ki hayranlık içinde kaldım. içerisine gözlük ayarlama aparatını anahtarlık şeklinde koymuşlar ve her daim yanınızda taşıyabilirsiniz. iki ayrı kılıf yerleştirmişler ve birde gözlük cetveli koymuşlar. herşeyi bu kadar detaylı düşünmeleri benim ne kadar güzel bir seçim yaptığımı gösterdi bana.


Sitede bayıldığım bir sürü gözlük modeli var. birkaç tanesini sizlere göstermek isterim. ancak sizde siteyi ve içerisinde bulunan gözlükleri inceleyin ve intagram hesaplarını mutlaka takibe alın. Fiyatları çok uygun. 

party time, parti zamanı gözlüklerini aksesuar olarak kullanabilirsiniz.sitede bir sürü stylish glasses bulmanız mümkün. her stile bir gözlük kulağa çok hoş geliyor.  


sizin için seçtiklerim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder