21 Mayıs 2015 Perşembe

BERNA LAÇİN İLE FAİRY ANKARA PİLAV ŞENLİĞİNDE BULUŞTUK...

Fairy markasını 3 yıla yakındır evimde çok severek kullanıyorum.Geçen ay Özlem hanımdan mail geldiğinde inanılmaz heyecanlandım. Beni 2 Mayıs Cumartesi günü Ankara Ankamall Crowne Plaza Otel de yapılacak olan Fairy Markasının reklam yüzü Berna Laçin'le birlikte Ankaralı bloggerlar la yapılacak Roof Restaurant ta ki öğlen yemeğine davet ediyorlardı. Zevkle eşlik edeceğimi bildirdim.

Cumartesi günü gelip çattığında süslenip, yüreğimde pır pır bir heyecanla otele adım attım. Blogger arkadaşlarımla selamlaştıktan sonra masa düzeninde yerlerimizi aldık. Berna hanım ve Özlem hanım kapıdan göründü. Hepimizle ayrı ayrı selamlaştı. Biran dilimin tutulduğunu hissettim. Yıllarca televizyonda seyrettiğimiz Berna hanım kanlı canlı ve gülen gözleriyle karşımızdaydı. Hepimizi tanımak istedi. Kısa bir tanıtımdan sonra sohbetlerimiz başladı. Ankara'da bu ikinci etkinlikleri olduğunu ve Ankaralı bloggerları özellikle davet etmek istediklerini söylediler. Böyle bir grubun içersin de yer almak  beni gururlandırdı.

Otel Garsonları etrafımızda pervane idiler. Menümüz güzeldi. Sohbetler kahkahalar eşliğinde yemekler yendi. Sonra resim faslına geçip selfiler çekildi. tabii bir arkadaşımızın getirdiği selfi çubugunu ilk kez deniyorduk. biraz acemilikle birlikte bu işi de pek güzel hallettik. Sonra içeriye yabancı bir sporcu olduğu belli olan. uzun boylu iri yapılı ve güçlü kuvvetli bir bey girdi Guniness ta rekor kıran Dünyanın en güçlü adamı seçilen Litvanyalı Zydrunas Savickas . Çok sempatik güleç yüzlü biri. Tercümana aklımıza esen her soruyu sormamıza izin verdi. Kendisi 180 kg ağırlığında eşi ise 60 kg mış. gülüştük. Resimler çektirdik. ünlü 60 cm pazusuyla. Sonrasında Fairy'nin bizim için hazırlamış olduğu hediye paketlerimizi aldık. Ne kadar zarif bir düşünce...


Fairy Ankamall'un önünü panayıra çevirmiş. Kazanlarda pilavlar, çarkı felekler, cocuklara balon şişiren palyaçolar. Gümbür gümbür müzik eşliğinde halk toplanmaya başlamış. Kocaman bir tır üzerinde 10.000 tabak öylece Litvanyalı Rekortmeni bekliyordu. Berna hanımla birlikte aşağı panayır alanına indik. Berna hanımı görenler küçük bir şaşkınlıktan sonra kendilerine ancak gelebiliyorlardı. he he biz onunla yukarıda özel olarak yemek yemiştik.

Mikrofonu eline alıp herkese hoş geldiniz dedikten sonra başlasın pilav şenliği dendi. elleriyle halka tavuklu pilav dağıttı. Çarkıfeleğin başına geçti. yarışmalar başladı.  Havada baharı müjdeliyor. Güneş pırıl pırıl. herkeste bir neşe. Balonları alan çocuklar ortalıkta koşuşturup duruyorlar. Yemekler yenildikten sonra rekortmenimiz
Koca tırın başına geçip 10.000 tabak yüklü tırı çekti. Herkesler hayretler içerisinde kaldı. Alkışlar uçuştu havada. Güzel bir Ankara gününden geriye neşe kaldı...

P&G şirketinin 100 yaşını geçmiş Fairy'si 2010 yılında Türkiye pazarına girdi.


Tam beş yıldır hayatımızda olan Fairy bulaşık deterjanları milyonlarca Türk kadının gönlünü feth etmeyi başardı.Fairy platinum la tanışmak lekelerin sonu, pırıl pırıl bardakların ve tabakların başlangıcı oldu. Bulaşık deterjanlarının etkili olmasında ki diğer faktörde köpüğünün soğuk su da bile uzun süre kalıcı olması.

2 yorum:

  1. Çok güzel bir gün olmuştur.Ben de il dışında olmasam katılacaktım ama sonrakine artık..

    YanıtlaSil