18 Haziran 2015 Perşembe

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANINA TEBRİKLER....

Gün geçmiyor ki var olan ancak yararlarını bilmediğimiz bitkiler hayatımıza girmesin ve mucizelerini göstermesin. Bunlardan biri de Revox marka at kuyruğu şampuanı dır. At kuyruğu bitki özlerinden yapılır. İnternet'te bu bitki hakkında biraz araştırma yaptım. Anladığım kadarıyla vücudun her yerinde bulunan yara ve enfeksiyonların iyileşmesi için birebir."At kuyruğunda bulunan silika sadece kadınlarda ve erkeklerdeki saç dökülmesini yavaşlatmakla kalmaz, aynı zamanda yeni saç köklerinin büyümesini teşvik eder. Bu kan dolaşımını artırır, saç köklerini besler ve saç uzamasını teşvik eder. Atkuyruğu bitkisinde bulunan amino asitler ve fitosteroller kafa derisi üzerinde yağ birikimini azaltırken aynı zamanda saç köklerinin güçlendirilmesini sağlar."

8 martta sevgili Gülsenin etkinliğinde Revox ürün grubunun tanıtımı yapıldı. Aynı gün eve gelir gelmez saçlarımı yıkadım. Benim saçlarım çabuk yağlanıyordu. saçlarımı yıkayınca kafa derimin gıcır gıcır olduğunu ve temizlendiğini hissettim. düzenli olarak hala kullanmaktayım. Normalde saçlarımın dip boyasını 3 ayda bir yaptırırım. haziran ayındayız. ve ben iki kez dip boyası yaptırdım. Saçlarım inanılmaz uzuyor. şakaklarımda zayıf cılız saçlarım var. hep rahatsız olurdum. özellikle saçlarımı toplamışsam göze batardı. şimdi öyle bir sorunum kalmadı. bu işten en karlı ben ve kuaförüm çıktı. her ay görüşmek ne güzel diyor bana :)) bende belime kadar uzatmak istiyorum saçlarımı. 13 haziranda sevgiileyazamerhaba etkinliğinde buluştuk yine Revox la. Maskesi ve serumunun da olduğunu öğrenince heyecan yaptım. Maskesini de denemek üzere edindim.Yetkilileriyle birebir sohbet etme fırsatım oldu. Kısa zaman içerisinde bir etkinlik düzenleyip bizleri tesislerini gezmeye davet edeceklerini belirtiler. Oraya gitmeden önce biraz araştırma yaptım Sizleri de bilgilendirmek isterim.

Etkinlik dönüşünde internet'ten firmalarını inceledim. Bir Türk Firmasının ne kadar detaylı, titiz ve bir o kadarda sosyal sorumluluk projelerine destek vererek çalıştıklarını görünce gururlandım. Aşağıda bazı haber başlıklarına yer vermek istiyorum. merak edip daha detaylı incelemek isteyen olursa Revox internet sitesine bakabilirler.

-2015 dubai fuarında ülkemizi temsil etmişler.
-Almanya,Fransa,Belçika,Afrika ve Arap ülkelerine ihracat yapıyorlar.
-2013 ve 2014 yılı Ar-ge ve İnovasyon ödülünü kazanmışlar.
-2014 yılı Capital Innovatıon dergisi tarafından yapılan en yenilikçi 40 şirket arasında 20.sırada yerlerini almışlardır.
-Yardımla yarışanlar derneğinde açık arttırmaya katılıp muhtaç insanlara yardım etmek üzere sosyal sorumluluk projesinde yer almışlar.
- Blogerların etkinliklerine destek vermişler.
- Kemoterapi sonrası şampuanı üretmişler.
- Başörtülü hanımlar için (Saç derisi hava almayan) şampuan üretmişler.
-23 Nisan da çocuklarla birlikte tesislerinde şampuan üretmişler.

Gelelim LTS Teknoloji Grup Başkanı Talat Sam bey'in gerçekleştirmek üzere olduğu ve benimde duyduğumda içimdeki çocuğun uyandığı hayaline; "TeTe 3D Printer" projesi nedir bu dediğinizi duyar gibiyim. Sihirli Fabrika kulağa çok hoş geliyor dimi. Çocuklar istedikleri oyuncakları 3D teknolojisi ile tasarlayacaklar ve onlar için bu oyuncaklar özel olarak üretilecek ve kendilerine bu oyuncaklar hediye edilecek. çocukların yuppii dediklerini duyar gibiyim. 

Ürünlerinin birçok uluslararası sertifikası mevcuttur. halal sertifikası da bunlara dahil. 

Kocaman tebrikler....




14 yorum:

  1. Eşim kullanıyor , aşırı memnun dökülmesi azaldı.
    Saç ektirmeyi bile düşünüyordu şuanda o hayalinden REVOX sayesinde vazgeçti..

    YanıtlaSil
  2. güzel bir ürüne benziyor güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Bu şampuanı ben de kullanıyorum uzun zamandır :) Hatta bloğumda bu ürünle ilgili yazım da var. Beklerim :) <3
    http://www.duygugoker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bloglarımız sayesinde içimde her ürünü deneme isteği uyanıyor.

    YanıtlaSil
  5. Revox Ürünlerini çok duyar oldum.. Mutlaka deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. BU ŞAMPUANIN METHİNİ ÇOK DUYDUM. DENENECEKLER LİSTESİNE ALINDI BİLE

    YanıtlaSil
  7. Benim de elimde olup hala deneyemediklerim arasında, en kısa zamanda denemeliyim o zaman cnm ;)
    Bu arada takipteyim, bana da bekliyorum :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Vayyy nelere kadirmiş bu şampuan.Henüz denemedim ama saç dökülmesi yaşayan biri olarak en kısa sürede almalıyım..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Bu ara metnini çok duyar oldum eşim için alabilirim Blogu ma beklerim bende :) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Bu ara metnini çok duyar oldum eşim için alabilirim Blogu ma beklerim bende :) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Saç dökülmesi hepimizin sorunu, belime kadar uzayan saç ise benim için hep bir hayal... Revox şampuana ben de bir şans vermeliyim sanırım, Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Ben de Gülsen'in etkinlikten beri kullanıyorum hem şampuanı hem de maskeyi tam aradığım değilse de fena da değil..

    YanıtlaSil
  13. Revox'u bende merak ediyorum. Teşekkürler yazı için (:

    YanıtlaSil
  14. Revoxu duymuştum ama kendisi ile sevgi ile yaza merhaba etkinliğinde tanışmış oldum. Sizide tanımış oldum tabiki . Takipteyim Sevgiler benden ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ )

    YanıtlaSil