15 Haziran 2015 Pazartesi

ROLLBAB BABETLERİYE AYAKLARA OH BEE RAHATLIĞI....

Bu yaşıma kadar babet hiç giymedim. Nedenine gelince ayaklarımı vuruyordu. Başka kadınlarda görüp imreniyordum.Rollbab babetleriyle tanışınca şok oldum. Bir ayakkabı bu kadar rahat olabilir miydi inanılır gibi değil.

Derisi, tabanı yumuşacık. Katlanabilir şekilde dizayn edilmiş. Üstelik çantası da çok şık. diyelim ki otobüsle uzun bir yolcuğa çıkacaksınız. Giyin babetlerinizi büyük bir dertten kurtulun.
Bir davette siniz giydiniz topukluları bir kaç saat içinde şişti ayaklar. davet bitti. çantanıza sığan katlanabilir Rollbab babetlerinizi giyin. Oh bee rahatlık bu diyebileceğiniz biz kadınlar için düşünülmüş en büyük rahatlık.

 web sayfasını inceledim. online satışları mevcut. Aynı gün kargo yapılıyor. 100 tl üzeri kargo bedava. sevdiklerinizi nasıl şımartırım diyorsanız. bu babetleri hediye edin. üstelik Modaya uygun tasarımlar yapmışlar.

Kısa zamanda  Rollbab babetleri Türkiye'de uzun bir yol katedecek....




2 yorum:

  1. Daha geçen gün düğüne gittik ve yanıma yedek ayakkabı alamamıştım. Yedek ayakkabıyı neyle taşıycam nereye koyucam derken ayaklarımda mahvoldu :( Bu babetler taşıma kolaylığı ve rahatlığıyla kullanılabilir. Ev ayakkabısı olabilir. Davet sonlarında eve kadar yardımcı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca hanım, ilginç bişer söyleyeyim mi. babetlerim geldiğinden beri ayağıma başka ayakkabı giymek istemiyorum. üç dört gündür babetlerimle geziyorum. sanki evdeyim ve çıplak ayakla dolaşıyorum gibi hissediyorum.

      Sil