9 Kasım 2015 Pazartesi

PRİL TÜRKİYE İLE EN HAMARAT BENİM GÜNLERİ...

9 Ekim günü Crown Plaza Otel'de düzenlenen yemekte Pril Markasının reklam yüzü Açelya Akkoyun, Henkel Türkiye yetkilileri ve Ankaralı blogger arkadaşlarımla birlikte olduk.


Pril Türkiye ekibini özenle hazırlandıkları, bu güzel yemek ve daha sonrasında gerçekleştirilen etkinlikler için kutlamak isterim.

Açelya hanım'ın cana yakınlığı beni çok mutlu etti.  Hepimizle teker teker sohbet etmesini ve marka üzerine olumlu ve olumsuz görüşlerimizi kendisine ve orada bulunan yetkililer ile paylaşabilmek gerçekten dostane idi.


Pril çocukluğumuzun annemizin ve anneannemizin markası. Güzel olan kendini kanıtlamış olan bu markanın hala bir eksiliği olup olmadığını sorgulaması ve biz kadınların beklenti düzeylerini en üste taşımaları oldu. Sohbetlerimizde Pril'i nereleri temizlemek için kullandığımızı vurgulayınca yetkililerin yüzündeki tebessümleri unutamıyorum.


Yemek özenle seçilmişti. görsel bir şölen yaşadık. keyifle fikir alışverişlerimizi yapıp. toplu şekilde resimler çektirdik. Sonrasında Ankamall'da bulunan Pril standına gidip yarışmalara katıldık.


Hiç yapamam dediğim bulaşık makinasına ürün dizme de neredeyse rekor kırıyordum. 28 saniyede bütün tabak çanakları makinaya yerleştirdim. Bir yarışmada olmak beni müthiş heyecanlandırdı. Üstelik hediye kazandım. Pril bölge bölge gezerek Türkiye'nin en hamarat hanımlarını aradı. Bu yarışmaya beylerin ilgisi de yansıtmayacak kadar çoktu.

Türkiye'nin vazgeçilmezi Pril Türkiye ekibi ve Henkel Grubunu kendimizi özel ve güzel hissettiğimiz böyle bir organizasyon içerisine bizi davet etmelerinden dolayı tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder