3 Kasım 2015 Salı

Fraternikus Limon Kolonyası


Fraternikus kolonyaları ile Gratis sayesinde tanıştım. Gratise özel olarak üretilen bu kolonyalar ferahlamak , serinlik ve tazelik isteyenler için bire bir. Herkes kolonya kokusu sevmez ama Fraternikus kolonyaları bu tabuyu yıkacağa benziyor aromalı kokuları ile.
Kızılaya yolum düştükçe Meşrutiyet Gratise mutlaka uğrarım.Reyonları gezerken ilgimi çekti ÇEŞME LİMONU yazıyordu.Kokladım gerçektende farklı bir kokusu vardı.Plastik şişede üretilmiş 100ml sprey formatında 3.95 TL idi.Çantada taşımak içinde ideal akacak kokacak bir ürün değil.Ben evdeyken buzdolabına koyuyorum soğuk soğuk 2-3 fıs sıkıyorum ellerime,yüzüme.Anında ferahlatıyor :) 
Çeşme Limonundan hariç , ıhlamur, bodrum mandalinası , lavanta aromalı olanlarıda var.Üretici firması Eyüp Sabri Tuncer. Kokular çok kalıcı değil on dakika içinde uçup gidiyor. Bazen öyle anlar olur ki , parfüm sıksanız ağır kaçar , hafiflik , serinlik , ferahlık için Fraternikus kolonyalarına şans vermelisiniz..

2 yorum:

  1. çok güzelmiş üstelik fiyatı da uygun, takipteyim artık :) sizi de benim bloguma beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil