9 Mart 2016 Çarşamba

YENİ KEŞFİM HAFİFEAL.COM

İnternet alışverişlerini benim gibi sevenler, alışveriş sitelerini dolaşmaya doyamıyorlar. yeni keşfettiğim bir siteden bahsedeceğim sizelere www.hafifeal.com bayan ev giyiminden, bayan iç giyimine, erkek giyiminden, spor giyime, çocuk giyiminden, kişisel bakım ürünlerine ve tüm makyaj malzemesi ürünlerine kadar her şey mevcut. Fiyatları inanılmaz uygun. Çok küçük bir bütçeyle bir sürü ürüne sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum.

En dikkat çekici özelliği hafifeal.com un hızı. Dün sipariş verdiğim ürün bugün elime ulaştı. Gerçekten yaptığım alışverişlerin kargosunu beklemek bana işkence oluyor. Kargo şirketinden sabah telefonuma mesaj geldiğinde şok oldum. Bir karışıklık olabileceğini bile düşündüm. Ürünler elime geldiğinde gerçekten tebrik ettim firmanın hızını.

Benim makyaj malzeme eksiklerim vardı. uzun zamandır almak istediğim Pastel kaş maskarası ve özellikle yana yana aradığım ve bu sitede gözüme ilişince düşünmeden aldığım Pastel Aydınlatıcı Moonligt Highlighter 

Bu ürünü oje sanmayın bazı hanımların yüzünde ışıltı görürsünüz ya. işte Pastelin bu aydınlatıcısı bu işe yarıyor.

 Uzun zamandır mavi göz farı arıyordum kendime Rapsodinin Terracotta göz farının renklerini görünce işte bu dedim.



 Mavi tonları alınca yeşilin renk tonları çok hoşuma gitti. Yeşil tonlarında makyaj yapmayı seviyorum. Rapsodinin yeşil göz farı kaçırlamayacak kadar uygun fiyata idi.



Rujumu da alıp makyaj eksiğimi gidereyim dedim. Mat rujları seviyorum. dudakta yokmuş hissi uyandırıyor bende. Pastel Profashion Matteyi tercih ettim. rengine bayıldım.

1 yorum: