16 Kasım 2017 Perşembe

Burcunu Söyle Sana Kim Olduğunu Söyleyeyim

İnsanoğlunun yaşamdaki yolculuğu aslında kendine dairdir. Geçirdiğimiz çocukluk, gençlik, orta yaş ve yaşlılıkta arayış hala devam eder. Yürüdüğümüz yolda bizimle birlikte benliğimize taşıdığımız tüm sosyal, kültürel ve psikolojik etkenler bizi oluşturur. Bazen içinden çıkamadığımız durumlarda, bazen de bana yine neler oluyor. Neden böyle hissediyorum noktasında kılavuzlar ararız. Astrolojik hareketler gerçekten bizi etkiler mi? Benim ocakta doğmamla, ekim de doğmuş olsaydım arasındaki astrolojik farklar tesadüf mü. Yoksa bu işin ilmini yapan insanları görmezden mi gelmek gerekiyor. Bana enteresan gelen bir şey istediğimde; hep göklere bakmam oluyor. Yıldızlar, güneş, ay ve diğer bütün gezegenler yukarıdan bize mi bakıyorlar. Bir bağ olmalı aramızda.
Şamanizmden bize taşınan gök tanrı inancı ve onların bize taşıdığı bilgelik. Bütün bunları düşündüğümde kesinlikle bu işin ilmini kabul etmek gerekiyor. İşte tam da bu noktada kendimizi ararken ve kendimizi tanımak isterken burçların önemi ortaya çıkıyor. Kendi burcumun özelliklerini defalarca okumuşumdur ve her seferinde evet aynı beni anlatıyor demişimdir. Demek ki aynı ayda doğan insanlar o günkü hava koşulları, toprak, suyun ve ateşin hareketleriyle şekilleniyorlar. Çağımızın getirdiği modern teknoloji sayesinde merak ettiklerimiz artık bize bir tık kadar yakın. Herkes astroloji konusunda bir şeyler söylüyor. Televizyonda yada internette rastladığım günlük burç yorumlarını mutlaka yorumlamaya gayret ediyorum. Her astrolog kendi bilgisine göre yorumlarda bulunuyor. Ve ayrıca siz isterseniz sizin doğum haritanız çıkartılıyor ve sizin için önemli kararlar almanız gereken günleri. Hayatınızdaki dönüm noktasında bulunduğunuz tarihlere kadar merak ettiğiniz her şeyi öğrenebiliyorsunuz. Güne güzel başlamak için günlük burç yorumlarını okuyun. Ancak bu konuda kalemine ve bilgisine güvendiğiniz kişiler veya web sitelerini tercih edin bence. Bu bir seyir ise size tavsiyem; belli bir süre hayatınızda olup bitenlerle, takip ettiğiniz burç yorumları örtüşüyor mu buna önem verin. Bazen arkadaşlarıma bakıyorum. Heyecanla ve merakla burç yorumlarını okuyorlar. Sonra aman öylesine okudum diyorlar. Hayatta hiçbir şey öylesine oluşmaz. Bilinçdışımızda bizi yönlendiren birçok kaynak vardır ve biz bunun farkında değilizdir. Son günlerde sıkça duyduğum bir kelime var. Farkındalık oluşturmak. Siz de farkınızı astroloji ile keşfetmeniz dileğiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder