25 Aralık 2017 Pazartesi

ZAFONİ ile KEYİFLİ ALIŞVERİŞLER...

Yeni yıla girerken kendime güzel birkaç bluz ve her zaman kullanabileceğim bir trençkot almak istedim. Daha önce başka bir yerden siyah tül detaylı bir bluz almıştım. Neredeyse geçen kış bütün kış onu giydim diyebilirim. Arkadaşlarım da çok beğenmişlerdi.  Keşke demiştim başka renklerini de bulsam hemen alırım.Ve çok uygun fiyata aldım sadece 19.90 TL tanesi.



 Öyle internette gezinirken aradığım bluz ve trençkotu tek bir sitede karşımda görünce bugün şanslı günümdeyim dedim. Alışveriş sitesine detaylı bakınca fiyatları konusunda şaşırdım kaldım. Aynı bluz başka sitede iki katı fiyata satılıyordu. Kalitesi mi farklı acaba dedim. Fakat ürünler bana ulaştığında gördüm ki aynı. Marka yaratmak her zaman pahalı olmak demek değildir. Zafoni yi bu anlamda tebrik ediyorum. Ürünler çok hızlı bir şekilde tarafıma ulaştı.


Trençkotumu giydiğimde herkes nereden aldığımı sordu. Siyah süet. Bu sene süet montlar revaçta. Hem sıcak tutuyor, hem zayıf gösteriyor ve en güzeli hiç kırışmıyor. Kadın erkek kıyafetlerinden kozmetik, aksesuar, ayakkabıya kadar yüzlerce çeşit bulacağınız bu siteyi bir inceleyin derim. Herkes kendine göre uygun fiyatlı ürünler bulacaktır. Ben bayıla bayıla kullanıyorum. İndirimde şuan ve sadece 69.90 TL. Her ay birkaç ürün alacağım. Fiyatları piyasadan çok aşağıda ve kalitesi aynı.
Seçimlerimi nasıl buldunuz, yorumlarınız benim için önemli.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder