27 Aralık 2017 Çarşamba

ZAFUL YENİ YIL ALIŞVERİŞLERİM..

Yeni yıl gelirken kendimi şımart malıyım dedim. ve yurt dışı alışveriş sitelerinden Zaful'u tercih ettim. bu tercihlerimin birçok sebebi var. Uygun fiyatlı ve hızlı kargo edilmesiyle ün salmış bir site.  zaful alışveriş sitesinde kayboldum desem yeridir. harika ürünleri var. oradan yapmış olduğum alışverişlerime gelin hep birlikte göz atalım. Sizlere fikir olmasını çok isterim. daha sitede binlerce güzel ürün var. Artık yurt dışı alışverişler inanın Türkiye'deki kadar hızlı gelmekte.
Fermuarlı kapüşonlu pembe Ceket bir harika gerçekten bu kadar tatlı olabileceğini düşünmemiştim. ürün hafif olmasına rağmen oldukça sıcak tutuyor. şimdiden bir sürü talibi çıktı. herkes nereden aldığımı soruyor.

Üzeri kürklü siyah botlarım o kadar rahat ve sıcak tutuyor ki.  Ankara'nın ayazında ilk defa ayaklarım hiç üşümedi. şıklığına zaten diyecek bir sözüm yok.

mavi cüzdanım kot havasında. günümüzde kart kullanımı çok olduğu için özellikle bu cüzdanı tercih ettim. kalitesi çok güzel.
Bu sefer çantamı beyaz seçtim. küçük ve fonksiyonel çantalar gerçekten çok şey taşıyabiliyor. sırt çantası olarak da kullama özelliği bu çantayı seçmeme neden oldu. beklediğim gibi kaliteli geldi.

Ayakkabılarım günlük olarak kullanabileceği gibi bir davet, bir düğün elbisesinin altına rahatlıkla giyilebilir. ayakta çok şık duruyor. altın sarısı renginde ve bağcık yerlerinde inci var. Topuk boyu 4 cm.





Pembe ayakkabım daha önce hiç olmamıştı. renginin güzelliği, topuğunun şıklığı beni kendine çekti. süet ayakkabılarım ayakta enfes bir görüntü oluşturuyor. topuk boyu da 7,5 cm




1 yorum: