11 Mayıs 2015 Pazartesi

Haydi kızlar, zayıflayalım birlikte...1.gün


Yaşam koçu Şeyda Çoşkun'u duymayan kalmamıştır. bende televizyonda görüyordum. Yerinde duramayan bir kadın. Birçok kişiyi azmiyle zayıflatmış, göz ucuyla basından takip ediyordum. Ta ki bu cumartesi yeğenimle Panora alışveriş merkezine gidip orada pantolon düğmemin sonunda iflas etmesiyle koca merkezde kala kalıncaya kadar. Aman tanrım bana ne olmuş.

Kör olasıca kilolar sinsi sinsi gelip göbüşüme oturmuş. kafam dank etti. bulunduğum bedenden çıkmak üzereyim. vücudum alarma geçmiş. öleceğim stresten. derken kızkardeşim funda uluyuz'un instagramdan Şeyda Çoşkun'nun diyet listelerini yayınladığını söyleyene kadar. hemen harekete geçtim. 6 günlük bir programımız var. bugün ilk günü muz ve sütle günü geçireceğim. şuana kadar bir sıkıntı yok. Dün bütün gün bağda bahçede geçti. biraz yorgunum. o yüzden sabah uyanamadım. ama Akşam yürüyüş var. bir saat yürüyeceğim. ben size 6 günlük maceramı yazacağım. bakalım ne kadar kilo vereceğiz. söylenene göre 4-8 arası kilo verilebiliyormuş.  bu neredeyse bir beden demek. bende eski bedenime geri dönebileceğim. bu iş burda bitmez haberiniz ola. daha 3-4 aylık bir sürecimiz var. öyle 6 günle bitmeyecek. sadece başlangıcımız bu diyet olacak. Hayata geç kalmayalım.....

6 yorum:

  1. Yaz geldi kiloların farkına vardık aslında. Ben de de var fazlalıklar..

    YanıtlaSil
  2. sevdicann hadi beni takip et. birlikte başaralım. dün sonucu görünce çok heveslendim. hedef koyup ilerleyelim.

    YanıtlaSil
  3. valla bende gaza geldim başlıyorum inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. harika olacak. yeter ki başla..

    YanıtlaSil
  5. Supersiniz hayranklikla takip ediyorum ama ben bu 6gunluk ljsteyi bulaamiyorum bir turlunasil bulabilirim:-) yaz sonu tup bebege baslqyacigim ve acil kilo vermem lazim;-)

    YanıtlaSil
  6. YILLARDIR YOĞUN İŞ TEMPOSUNDAN DOLAYI KENDİME ZAMAN AYIRAMIYORDUM HEP İŞ HEP TOPLANTI YOK KOTA YOK HEDEF DİYE KOŞTURDUM DURDUM KENDİME HİÇ ZAMAN AYIRMIYORDUM TAKİ HERBALİFE İLE TANIŞINCAYA KADAR EVET YANLIŞ DUYMADINIZ HERBALİFE İLE TANIŞTIM ÖNCELERİ HERBALİFE YE HİÇ GÜVENMEDİM AMA ÇOK ARAŞTIRMA YAPTIM VE HERBALİFE Yİ KULLANMAYA KARAR VERDİM HAT SAFA YA ULAŞMIŞ OLAN KİLO MU DÜŞÜRMEK TEK HEDEFİMDİ DÜZENLİ OLARAK HERBALİFE Yİ KULLANMAYA BAŞLADIM ÖNCE KENDİMİ ZİNDE HİSSETTİM VÜCUDUM DA YORGUNLUK VE HALSİZLİKTEN ESER KALMADI SONRA YAVAŞ YAVAŞ ZAYIFLADIĞIMI HİSSETTİM ÇOK HOŞUMA GİTTİ ZAYIFLAMAK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU AYRICA EN ÇOK HOŞUMA GİDEN KIYAFET ALAMAYA GİTTİĞİM ZAMAN OLDU DAHA ÖNCELERİ XXXL OLARAK ALDIĞIM KIYAFETLER HİÇ YAKIŞMAZDI VE İSTEDİĞİM BİR ÜRÜNÜ BULAMAZDIM ŞİMDİ İSE MEDYUM BEDEN KIYAFET SEÇMEK ÇOK ZEVK VERİCİ BİR DURUM ARTIK ARADIĞIM KIYAFETİ BULABİLİYORUM VE ZEVKLİ BİR ŞEKİLDE GİYİYORUM. HERBALİFE İLE ARTIK HEM SAĞLIĞIMI BULDUM HEMDE YENİ İŞİMİ OLDU HERBALİFE EĞİTİMLERİNE KATILDIM TAM DONANIMLI OLARAK ARTIK KİLO VERMEK İSTEYEN HERKESE YARDIMCI OLAMAK TEK HEDEFİM SİZLERDE KİLO VERMEK YADA KİLO ALMAK İSTİYORSANIZ HER ZAMAN ÇEKİNMEDEN BENİ ARAYABİLİRSİNİZ TELEFON NUMARAM VE İLETİŞİM BİLGİLERİM AŞAĞIDA YER ALMAKTADIR HER ZAMAN HİZMETİNİZDEYİM SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM AHMET SEÇKİN TEL :+90 542 420 00 33 MAİL : seckin33@gmail.com

    YanıtlaSil