12 Mayıs 2015 Salı

Zayıflıyoruz. 2. gün.

Hanımlar, sizinle diyetimin ilk günü ve yaptıklarımı paylaşmak istiyorum. sonucu duyunca şok olacaksınız. bende öyle oldum.

Biliyorsunuz ilk günümüz sadece süt ve muzdan oluşuyordu. akşam altıya kadar işyerinde düzenli olarak iki üc saatte bir muz bir bardak sütle akşam ettim. sonra geriye 1 muz ve 1 bardak sütüm kaldı. onları da aldım eve götürdüm. Büyük bir gross markete gittim. diyet listemde bulunan ton balık, salata, zerdeçal, zençefil, Doğadanın 9 lu çayı, ananas, eti'nin lifalif yulafı, greyfurt, mantar, hindi füme yeşillikler aldım geldim yaklaşık yarım saat böyle geçti. sonra poşetleri olduğu gibi mutfak tezgahına bırakıp, eşortmanlarımı giyip doğru bizim evin yakınında bulunan parka gittim. yaklaşık 45 dakika tempolu bir şekilde yürüdüm. eve döndüğümde ter içinde kalmıştım. üzerimi değiştirip, aldıklarımı dolaba yerleştirdim. sonra kalan muzumla birlikte sütümü içtim.

Bacaklarım fena yorulmuşlar. koltuğa oturunca fark ettim. biraz tv seyrettim. biraz ortalığı toparladım. ilerleyen saatlerde  9 lu çayımı içtim. çok iyi geldi. biraz daha televizyon derken saati gece 12.30 yaptım. sonrasında uyuya kalmışım. bu arada çok ta su içtim. normalde suyu çok içen biri değilim. ama yediklerimden midir nedir suya doyamadım dün.

Sabah 6,30 a kurulu olan saatim ötmeye başladı. Allah'ım nasıl zorlanıyorum. Kaldıramıyorum kendimi. saati susturup geri yattım. ama bir ses bana yakışıyor mu bu sana dedi. daha dün sabah olsa da yürüsem diyordun. Gözlerim kendiliğinden açıldı. elimi yüzümü yıkayıp doğru tartıya koştum. İnanamadım. tekrar baktım. tam 1,8 kaybetmiştim. harikaydı. bir günde neredeyse 2 kilo vermiştim. tekrar eşortmanlarımı giyip parkıma gidip yürüyüş yaptım. yarın da kaldığımız yerden devam edelim. Herşey güzel olacak....

1 yorum:

  1. Valla tebrik ediyorum süpersiniz :) bende bailıyacağım hemen tabi Pazartesi günkü gazeteyi bulabilirsem :)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil