13 Mayıs 2015 Çarşamba

Zayıflıyoruz. 3 gün.

Dün size sabah sporumu anlatmış ve orada kalmıştım. spordan sonra eve geldim. önce ılık bir duş arkasından 4 adet mantarın saplarını çıkartıp, içine pınar labne peynirinden yerleştirip. 200 derecelik fırına verdim. diğer tarafta teflon tavaya 500 gram tavuğun göğüs etini dizdim. ve tencerede çevirerek pişirdim. üzerine çörek otu serpiştirdim. ikisi de hazır olunca çalıştığım için sefer tasımı önce sabah kahvaltısı niyetine yiyeceğim mantarları, sonra öğlen ve akşam yemeğinde yiyeceğim tavuklarımı koydum. Öğlen yemeğinden sonra arada yemek için 5 kaşık yoğurt üzerine de yulaf kepeği serpiştirdim.

İş yerine gelince kahvaltımı yaptım. mantarları lor peynirli hiç denememiştim. çok lezzetliydiler. daha önce kahvaltıda hiç mantar yememiştim. çok keyifliydi. saat 11 gibi 9 lu çayımı içtim. saat 13:00 yemeğimi yedim. saat 17:00 yoğurdumu yedim. akşam 19:00 da evdeydim. kalan tavuğumu yedikten sonra. doğru yürüyüşe Eryaman Göksu Park ta can arkadaşım Türkan Kaplan ile yürüyüş yaptık. bayağı büyük bir alan. sonrasında bir kafeye oturduk. diğer arkadaşlarımızda bize eşlik ettiler. orada sadece cay ve bir tane Türk kahvesi içtim. saat 22:00 gibi eve geldim. tekrar bitki çayımı hazırlayıp içtim. saat 24 gibi uyudum. sabahı heyecanla bekliyordum. Bütün kaslarım sızlıyordu. tartıya çıktığımda 1 kilonun daha gittiğini gördüm. harikaydı. toplamda 3 kilo olmuştu.

Sabah yürüyüş yapmak yerine 15 dakika evimin merdivenlerinden çıktım. 15 dakikalık merdiven çıkmak yarım saat yürüyüşle aynı kaloriyi yaktırıyor. Daha sonra sizlere bu konuyla ilgilide bilgiler vereceğim.  bugünde salata günü yarında onu yazacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder