15 Mayıs 2015 Cuma

Zayıflıyoruz 5. gün

Gelelim dün ki maceralarımıza sabah yürüyüş yapamadım. ananas ve yulaf günümdü. sabah öglen ve akşam devam ettim. İş dönüşü ananas ve yulafımı yiyip doğru parka gittim.
Kas ağrılarımdan ilk başlarda biraz yavaş yürüdüm. sonra parkta spor yapan, vucut kaslarından da bunu sürekli yaptığı belli olan bir beyle karşılaştım. ben bir tur atana kadar adam yanımdan 3 defa koşarak geçiyordu.

Sonunda dayanamadı ve bana "böyle kaplumbağa gibi yürüyüş yapılmaz" dedi. "Ayaklarınızı açın öne doğru koşar gibi yürüyün hızlı yürüyün "dedi. bir gaza geldim. inat ettim. adam parktan gitmeden gitmeyecektim. tam 6700 adım atmışım. Ter içinde kaldım. eve geldiğimde pestilim çıkmıştı.
akşam yine dokuzlu çayımı içtim. saat on gibi bi uyursun sabah 6,30 da gözlerimi açtım.

Tartıya çıktığımda 500 gr daha gitmişti.Toplamda 4 olmuştu. keyfim yerindeydi. bu gazla spora devam.

Bu arada gece bağırsaklarım harekete geçti. Bütün vücudum temizlendi. detoks dedikleri bu olsa gerek. sabah yine yürüyüşe gittim. eve gelip bugün ki günüm olan kırmızı et günümde ki malzemelerimi hazırladım. oh be bugün et günüydü. eti özlemiştim. sefer tastıma yiyeceklerimi koyup doğru işe gittim. Yarın diyetimizin son günü. bakalım toplamda ne kadar gidecek... devam devam devam...

2 yorum:

  1. merhaba tatlı harika bir prgram bende diyetteyim ama beim ki yavaş ilerleyen türden:) kolay gelsin bakalım

    bende bloğuma beklerim sevgiler

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Sevgili beauty beybi, haklısın gerçekten güzel bir program oldu benim içinde. vucudumun ödemden arındığını hissediyorum. bloğunuza uğrayacağım sevgiler...

    YanıtlaSil