19 Mayıs 2015 Salı

Zayıflıyoruz 6.gün ve zafer...

Sevgili dostlar, biliyorum biraz geç kaldım yazmakta ama merak etmeyin. Burdayım. sabah ki kahvaltım. hindi füme den oluşuyordu. kahvaltıdan sonra o günün öğününü hazırladım. bir tavada yaklaşık 200 gr kuşbaşı kavurdum. diğer tavada 6 adet ızgara köftemi pişirdim.doğru işe gittim. öğlen köftemi yedim oh bee.. nasıl özlemişim eti.

Ara öğünüm de kefir içtim. nasıl tok tuttu anlatamam. akşam eve gelir gelmez doğru yürüyüşe bir saat yürüdüm. eve geldim. sabah hazırladığım et kavurmasını yedim. midem bayram ediyordu. ertesi sabah greyfurt ve haşlanmış yumurta günüydü. fakat benim arkadaşlarımla daha önceden planladığım bir kapadokya seyahatim vardı. o yüzden sabah 4:30 kalkmam gerekiyordu. o yüzden erkenden uyudum. sabah kalkıp tartıya cıktım. 300 gr gittiğini gördüm. biraz yavaşlama vardı. ancak peklik sorunu vardı. bunu önemsemedim. hemen yumurtalarımı haşladım. bir kaba greyfutlarımı dilimledim. bir termos çayımı demledim. cay işi bana düşmüştü. diğer kızlar pasta börek işini üstüne almıştı. beni zorlu bir sınav bekliyordu. ancak son günümdü bunu başarmalıydım. size seyahatim de yaşadıklarımı bir sonraki yazımda anlatacağım ve hep birlikte gezdiğimiz yerlerin fotoğraflarını göreceksiniz. şimdilik bana müsadeee.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder